Kasperi-pääkäyttäjäpäivä

Kasperi-pääkäyttäjäpäivä on tarkoitettu Kasperin pääkäyttäjille ja muille yritysten käyttöomaisuuslaskennasta vastaaville. Koulutus tarjoaa kokonaiskuvan Kasperin vaativammista ominaisuuksista ja toiminnoista. Luentomuotoisessa koulutuksessa käytetään apuna esimerkkejä.

Aiheita voidaan painottaa osallistujien mielenkiinnon mukaan - kerrothan ilmoittautuessasi mahdolliset toiveesi käsiteltävistä asioista.

HUOM! Koulutukset järjestetään toistaiseksi webinaareina koronaepidemian vuoksi. Seuraamme koronaepidemian tilannetta ja noudatamme viranomaisohjeistuksia. Muutokset koulutuksiin voivat olla mahdollisia ja olemme silloin yhteydessä kaikkiin osallistujiin.


Tulevat koulutuspäivät:

  • ti 21.4.2020, Webinaari

Ilmoittautuminen


Koulutuspäivän aikataulu: 

Kesto klo 9:30 - 16:00
Webinaari aukeaa klo 9:00.

Sisältö:

  • Kasperin parametrit
    • Yleiset parametrimääritykset sekä erikoistilanteissa tarvittavat määritykset
  • Massamuutokset
    • Massamuutos - toiminnon hyödyntäminen vaativissa erityistilanteissa
  • Ostoreskontraliittymän käyttö
    • Tietojen siirto Kasperiin ostoreskontrasta / kirjanpidosta / sähköisestä ostolaskujärjestelmästä
  • Kirjanpitoliittymän käyttö
    • Tietojen siirto Kasperista kirjanpitoon tai muuhun järjestelmään
  • Konserniraportointi
    • Tilinpäätöksen liitetietojen yhteenveto konserniyrityksiltä
    • Kasperin integrointi yrityksen raportointijärjestelmään
  • Kasperin käyttäjäoikeudet
    • Käyttäjäoikeuksien hallinnointi ja määritykset/mahdollisuudet
    • Kasperin lokitietojen käyttöönotto
  • Kasperin tietokanta- ja asennusympäristövaihtoehdot
    • Erilaisten teknisten asennusympäristöjen läpikäynti ja vertailu
  • Yritysjärjestelyt
    • Fuusiot, jakautumiset, liiketoimintasiirrot
    • Tapahtumien siirto yhtiöiden välillä
  • IFRS:n edellyttämä seuranta Kasperissa
    • IFRS-arvonmuutokset, leasingvelan seuranta, tarvittavat määritykset
  • Kasperin lisäkäyttömahdollisuudet muussa kuin käyttöomaisuuslaskennassa
    • erilaiset laiterekisterit: atk-laiterekisteri, vakuutustietorekisteri, taide-esineiden seuranta jne.
    • leasinglaitteiden seuranta
    • huolto- ja kalibrointitietojen ylläpito

Osallistumismaksu:

300 € (+ kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero) sisältää webinaariin osallistumisen ja opetusmateriaalit.

Peruutusehdot:

Myöhemmin kuin 7 päivää ennen kurssia tehdystä peruutuksesta tai peruuttamattomasta, käyttämättömästä kurssipaikasta veloitetaan kurssin koko hinta. Esteen sattuessa tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö.


Järjestämme mielellämme myös asiakaskohtaisia koulutuksia - ota yhteyttä!