Etätukipalvelut

Olet siirtymässä Espinan etätukipalveluun. Luethan alla olevat tiedot ennen etäyhteyden avaamista.

Viitteelliset palveluajat

Viitteelliset palveluaikamme ovat samat kuin Espinan puhelinpalvelussa: ma klo 9:00-15:00, ti klo 9:00-15:00 ja to klo 12:00-15:00. Mahdollisuuksien mukaan tarjoamme etätukipalvelua myös muina toimistoaikoina arkipäivisin.

Yhteys asiakkaan ja Espinan asiakastuen välillä on salattua ja muodostetaan aina asiakkaan aloitteesta.

Palvelun hinta

Kestoltaan lyhyet, Espinan ohjelmistojen tavanomaiseen käyttöön ja ongelmien selvitykseen liittyvät etäyhteydet sisältyvät yleiseen palvelusopimukseen. Yli puolen tunnin mittaiset etätukipalvelut veloitetaan alkavina puolen (½) tunnin jaksoina voimassaolevan palveluhinnastomme mukaan.

Soita aina ensin!

Ennen etäyhteyden muodostamista soita aina ensin tukipalveluumme (09) 5866 0200. Etäyhteys onnistuu useimmiten saman tien, mutta tarvitset yhteyskoodin, jonka kerromme puhelimitse.

 

TeamViewer -kirjautuminen:   GoToAssist -kirjautuminen: